marți, 3 septembrie 2013

Recenzie #31: "Sub aceeaşi stea" de John Green

Editura:Trei
Anul apariţiei: 2013
Număr de pagini: 312
Format: 13 x 20 cm
Copertă: supracoperta
Titlul original: The fault in our stars
    Trebuie să recunosc că sunt puţin dezamăgit. Am auzit foarte multe lucruri bune despre această carte, ca să nu mai pomenesc că a fost #1 Bestseller New York Times şi Goodreads 2012 choice winner; î plus, este şi foarte bine cotată pe goodreads ( ~ 4,50). Am auzit că acastă carte este despre persoane care suferă de cancer şi, chiar dacă s-au scris multe poveşti pe această temă, am avut impresia că aceasta este diferită, mai ales din cauza cuvintelor de laudă la adresa ei.
    Într-adevăr, am plâns la moartea lui Gus, însă povestea, care mi s-a părut una tipică acestui gen, nu m-a prea impresionat. Unele idei ale poveştii mi-au plăcutt, totuşi, dar mi s-ar fi părut mai interesant dacă John Green le-ar fi dezvoltat altfel. Spre exemplu, mi-a plăcut ideea cu medicamentul fictiv Phalanxifor, felul în care Gus ţinea ţigara între buze fără să o aprindă şi schimburile de replici dintre Hazel şi Grace.("-Bine!", "-Bine!").
    Totuşi, cartea primeşte puncte în plus din cauza reflecţiilor despre viaţă şi a citatelor impresionante pe care le poţi extrage din ea, ca vorbe de duh )"Gândurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna în constelaţii.").

NOTA MEA; 4 / 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu