vineri, 13 decembrie 2013

New in my biblio - noiembrie 2013

    Da, da, stiu, iar am intarziat cu postul "New in my biblio". Dar, in apararea mea... Am avut teze.
    Hai sa nu o mai lungim si sa trecem direct la subiect. Iata ce carti mi-am luat luna asta:
1. Harry Potter si Printul Semipur de J.K.Rowling, al saselea volum al seriei, pe care mi l-am cumparat cu ziarul Libertatea si care era si singurul care imi mai lipsea din colectie.
2. Tara Duncan 3: Sceptrul Blestemat de Sophie Audoin-Mamikonian - l-am luat doar cu 4 lei din Carrefour de Black Friday, dar nu am gasit volumul 2, din pacate. Se pare ca mi-l voi lua la pret intreg.
3. Dracula de Bram Stoker, pe care parintii mi l-au dat din biblioteca lor.
4. Clubul V de Kate Brian, pe care mi l-am luat cu 5 lei din Auchan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu