miercuri, 25 decembrie 2013

Recenzie #39: "Academia Vampirilor 6: Sacrificiu final" de Richelle Mead



Editura: Leda

Anul apariţiei: 2011
Număr de pagini: 576
Format: 13 x 20 cm
Copertă: hardcover
Titlul original: Vampire Academy 6: Last Sacrifice

    Mda... ştiu că o să vă supăraţi pe mine pentru că nu am făcut recenzie la volumul 5, dar nu prea aveam despre ce să vorbesc, ţinând cont că am făcut recenzii şi la primele 4 volume. Nu am vrut să fac nici la volumul 6, dar acesa, pe lângă fatul că este şi ultimul volum al seriei, mi-a plăcut extrem de mul, aşa că nu am rezistat.
    Sacrificiu final a fost pur şi simplu I-N-C-R-E-D-I-B-I-L ! Nu mă aşteptam la un asemenea deznodământ, atât de multe întorsături de situaţie. Spre finalul volumului se întâmplă atât de multe... Am devorat peste 200 de pagini într-o singură zi de şcoală, atât de atipic mie, care îi e lene să citească şi 100 de pagini într-o zi de vacanţă.
    Suspans, crimă, iubire, mister... Richelle Mead împleteşte extrem de bine aceste caracteristici pe care eu le consider necesare unei astfel de cărţi, obţinând astfel cel mai bun roman al seriei.
    Cele mai frumoase momente ale poveştii sunt lupta pentru monarhie şi căutarea surorii pierdute a Lissei. Lissa şi Rose înceară fiecare, pe cont propriu, să dovedească că nu Rose e cea care a ucis-o pe regina Tatiana. Ceea ce află cele două pe parcurs are o mare influenţă asupra acţiunii şi asupra tuturor personajelor
    Rose e o eroină tipică de a lui Richelle Mead, un sex-simbol. La fel ca Georgina (Georgina Kincaid), şi Rose face orice ca să îşi ajute prietenii, de aceea eroina e îndrăgită de cititrii genului.

2 comentarii: